قوانین فروشگاه گیم پلازا

۱- در خرید محصولات اورجینال ممکن است بعد از خرید مشمول تغییر قیمت شوند (تغییر قیمت توسط مرجع خرید یا نوسانات شدید ارز) که با مشتری محترم در میان گذاشته خواهد شد و در صورت تمایل مبلغ ما به تفاوت را پرداخت و یا طبق بند ۳ سفارش خود را لغو کند، برای جلوگیری از این اتفاق قیمت بروز را قبل از خرید با پشتیبانی آنلاین سایت و یا پشتیبانی تلگرام چک بفرمایید.

۲- کالاهایی که نیاز به فعالسازی توسط فروشگاه “گیم پلازا” دارند، ممکن است نیازمند تغییراتی در اکانت باشد که امریست معمول و در صورتی که مشتری محترم راضی به انجام این کار نیست باید قبل از خرید با پشتیبانی هماهنگی لازم را انجام دهد.

۳- درصورت لغو کردن خرید بنابر هر دلیلی ۱۰ درصد از مبلغ واریزی توسط مشتری به عنوان خسارت کم خواهد شد و مبلغ باقی مانده پس از ۲۴ الی ۷۲ ساعت کاری به کارتی که خرید با آن انجام شده برگشت داده خواهد شد.

۴- مشتری گرامی مسئول ارائه اطلاعات صحیح می‌باشد و هرگونه خسارات ناشی از ارائه اطلاعات نامعتبر به عهده خود مشتری خواهد بود.

۵- عدم پیگیری مشتری محترم تا ۳۰ روز بعد از ثبت سفارش به معنای انقضای سفارش و برابر با عدم برگشت هیچگونه مبلغی می‌باشد.

۶- فروشگاه گیم پلازا به افرادی که سعی دارند بصورت ناشناس خرید کنند کالایی نمی‌فروشد همچنین عدم ارائه اطلاعات لازم و معتبر توسط مشتری نیازمند احراز هویت ایشان می‌باشد و در صورت عدم همکاری مبلغ مشتری محترم تا پیگیری قانونی طبق دستور مراجع بلوکه خواهد شد.

۷- مشتری محترم موظف به صحبت با لحنی مناسب و شایسته می‌باشد، هرگونه توهین و رفتار نامناسب از سوی ایشان مساوی با عدم ارائه پشتیبانی به کاربر محترم می‌باشد.

۸- مشتری محترم می‌بایست در کمتر از ۲۴ ساعت پیگیر سفارش خود باشد، فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در برابر پیگیری سفارش مشتری محترم ندارد و عواقب ناشی از عدم پیگیری به موقع سفارش توسط مشتری محترم بر عهده‌ی خود ایشان می‌باشد.

۹- در صورت بروز هر گونه مشکل در تهیه محصولات فروشگاه گیم پلازا حق خود می‌داند از فرصت ۱ تا ۷ روزه جهت حل این مشکل استفاده بنماید و در صورتی که علت عدم انجام سفارش به علت مشکل از سمت فروشگاه باشد، فروشگاه موظف به عودت کامل مبلغ واریزی توسط مشتری می‌باشد در غیر این صورت طبق بند ۳ سفارش کنسل خواهد شد.

۱۰- هرگونه تغییر سیاست و مشکلی از سمت پلتفرم‌های بازی مثل تغییر ریجن خودکار اکانت استیم و… (که با توجه به انجام سفارشات به قانونی‌ترین و امن‌ترین روش ممکن تا به این لحظه هرگز توسط ما پیش نیامده) اتفاقی اجتناب ناپذیر است لذا با این وجود فروشگاه در صورت بروز مشکل هرگونه پیگیری لازمه را انجام خواهد داد ولی اگر باعث ایجاد مشکل برای کاربر شود و فروشگاه قادر به حل آن نباشد، فروشگاه گیم پلازا کاملا سلب مسئولیت می‌باشد.

۱۱- با توجه به مشکلات جدید ایجاد در پلتفرم استیم مشتری موظف است قبل از خرید تمامی شرایط اکانت خود را از قبل از خرید به فروشگاه اعلام نماید، در غیر این صورت مسئولیت هرگونه وقفه در تحویل سفارش یا نیاز به ساخت اکانتی جدید و… بر عهده مشتری محترم خواهد بود (فروشگاه مسئولیتی بابت سوال کردن شرایط اکانت شما را ندارد)

۱۲- در سری محصولات والت‌‌ها و گیفت‌ها پس از خرید اول مدرک شناسایی + شماره تماس مشتری احراز هویت خواهد شد، پس از ارسال کد گیفت کارت این سفارش قابل کنسلی نخواهد بود و مدت ضمانت کد گیفت کارت‌ها ۲۴ ساعت می‌باشد(هر گونه ادعایی در رابطه با خرابی کد گیفت کارت و… پس از ۲۴ ساعت مورد قبول نخواهد بود و مسئولیت آن بر عهده خود مشتری محترم است.)

۱۳- مسئولیت عدم مطالعه قوانین، توضیحات درج شده برای هر محصول و عواقب آن بر عهده‌ی مشتری محترم می‌باشد و فروشگاه هیچگونه مسئولیتی در این رابطه نداشته و هیچ ضرری را متحمل نمی‌شود.

 

آخرین آپدیت: ۱۴۰۲/۳/۳۰

لطفا برای چک کردن موجودی و قیمت بازی‌هایی که روی سایت مشاهده نمی‌کنید به پشتیبانی سایت در تلگرام پیام دهید: GamePlaza_Support@ رد کردن