توضيحات بيشتر

راهنمای بررسی ریجن اکانت استیم: برای چک کردن ریجن از اینترنت شاتل استفاده نکنید، ابتدا وی پی ان و… رو خاموش کنین سپس برای دیدن ریجن به Account Details اکانت رفته و روبروی کلمه Country ریجن شما درج شده، اگر روی اکانت شما خریدی انجام نشده و یا ریجنتون رو ایران نوشته یعنی ریجنش آزاد هست و میتونید بازی رو در ریجن دلخواهتون بخرید در غیر این صورت مجبورید یا طبق ریجن اکانت خرید کنید یا جهت دریافت راهنمایی بیشتر به آیدی تلگرام GamePlaza_Support@ پیام دهید.

نحوه پیگیری سفارش: پس از خرید با اعلام شناسه سفارش به آیدی تلگرام GamePlaza_Support@ جهت فعالسازی و تحویل محصول در ارتباط باشید.

تحت شبکه: استیم | فعالسازی: توسط تیم گیم پلازا | زمان تحویل: ۳۰ دقیقه تا ۱۲ ساعت

 

به مناسبت جشن ۲۰سالگی بازی Age of Empires II نسخه کامل و بازسازی شده Definitive Edition آن منتشر شد تا یکی از محبوب ترین آثار استراتژیک تاریخ، دوباره با حال و هوایی جدید در اختیار گیمرها قرار بگیرد. نسخه Age of Empires II: Definitive Edition از کیفیت خیره کننده ۴K Ultra HD در رابط گرافیکی خود استفاده می کند، موسیقی متن بازی Age of Empires II: Definitive Edition کاملا ریمستر شده و محتوای جدیدی از قبیل The Last Khans به همراه ۳کمپین و ۴تمدن جدید به بازی اضافه شده اند. بازیکنان در Age of Empires II: Definitive Edition کنترل ۳۵ تمدن مختلف را طی ۱۰۰۰ سال به عهده می‌گیرند و باید سعی کنند با کنترل منابع و مدیریت صحیح حکومت خود را گسترش دهند.یکی از ویژگی‌های برجسته و کلیدی این نسخه در این است که سازنده گرافیک بازی را نسبت به نسخه‌ قبلی ارتقاء داده و آن را برای سیستم‌های امروزی بهینه‌سازی کرده است. بازی شامل ۲۰۰ ساعت محتوا بوده و شما می‌توانید سربازها و سازه‌های مختلفی را کنترل کرده و بسازید.البته بهترین کار این است که از قلمرو خود محافظت کنید، این مهم با پرورش سرباز و فرماندهی درست عملی می‌شود. همان طور که می دانید، این بازی پس از انتشار خود قرار نیست تا تمدن جدیدی را به خود اضافه کند و درواقع یک باندل کامل در اختیار گیمرها قرار خواهد گرفت. اگرچه به نظر می‌رسد Age of Empires II به نهایت ظرفیت خود در تنوع تمدن‌ها رسیده است، با خرید سی دی کی اورجینال Age of Empires II: Definitive Edition از فروشگاه گیم پلازا می‌توانید از انجام بدون محدودیت این بازی فوق‌العاده جذاب در اکانت خود بصورت اورجینال و آنلاین / آفلاین لذت ببرید.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Age of Empires II: Definitive Edition”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای چک کردن موجودی و قیمت بازی‌هایی که روی سایت مشاهده نمی‌کنید به پشتیبانی سایت در تلگرام پیام دهید: GamePlaza_Support@ رد کردن