توضيحات بيشتر

راهنمای بررسی ریجن اکانت استیم: برای چک کردن ریجن از اینترنت شاتل استفاده نکنید، ابتدا وی پی ان و… رو خاموش کنین سپس برای دیدن ریجن به Account Details اکانت رفته و روبروی کلمه Country ریجن شما درج شده، اگر روی اکانت شما خریدی انجام نشده و یا ریجنتون رو ایران نوشته یعنی ریجنش آزاد هست و میتونید بازی رو در ریجن دلخواهتون بخرید در غیر این صورت مجبورید یا طبق ریجن اکانت خرید کنید یا جهت دریافت راهنمایی بیشتر به آیدی تلگرام GamePlaza_Support@ پیام دهید.

نحوه پیگیری سفارش: پس از خرید با اعلام شناسه سفارش به آیدی تلگرام GamePlaza_Support@ جهت فعالسازی و تحویل محصول در ارتباط باشید.

تحت شبکه: استیم | فعالسازی: توسط تیم گیم پلازا | زمان تحویل: ۳۰ دقیقه تا ۱۲ ساعت

محتویات اضافه این نسخه نسبت به نسخه استاندارد:
۱ Starter Car — the K.S Edition Mitsubishi Lancer Evolution X Starter Car, available from start in player garage
۳ additional K.S Edition cars unlocked through progression
۴ exclusive character outfits — Available in character customization, swappable and fit both male and female avatars
a REP and BANK boost
REP rewards increased by 5%
BANK rewards increased by 5%

 

بازی Need for Speed Heat سرانجام معرفی شد در این بازی شاهد مسابقات شبانه بازی هستیم. همچنین تعدادی از کاراکترهای بازی هم نمایش داده می‌شوند که به‌نظر می‌رسد شخصیت‌های بخش داستانی این نسخه باشند، بازی Need for Speed Heat جدا از مسابقات شبانه، دارای مسابقات حین روز با آب‌وهواهای مختلف هم هست، همچنین قدرت تخریب‌پذیری ماشین‌ها و در ادامه بخش شخصی‌سازی بود در Need for Speed Heat بازیکنان می‌توانند اتومبیل خود را با المان‌های مختلف شخصی‌سازی کنند
یکی از مواردی که گوست گیمز و الکترونیک آرتز روی آن تمرکز کرده‌اند، ارائه یک داستان با محوریت تعقیب‌وگریز است. نید فور اسپید هیت، روایت‌گر گروهی از مسابقه‌دهندگان در پالم سیتی است که توسط گروه ویژه‌ای از پلیس‌ها تحت تعقیب هستند، اما پلیس‌های فاسد، درکنار گرفتن مسابقه‌دهنده‌ها سعی می‌کنند از این‌راه پول هم به‌دست بیاورند. آن‌ها با گرفتن رشوه و انجام کارهای غیرقانونی برای خود کاسبی جدیدی را دست‌وپا کرده‌اند. ازاین‌رو شما در نقش یک کاراکتر شخصی‌سازی شده، پابه‌جهان بازی می‌گذارید و وظیفه دارید که جلوی پلیس‌های فاسد را بگیرید، با خرید سی دی کی اورجینال Need for Speed Heat از فروشگاه گیم پلازا می‌توانید از انجام بدون محدودیت این بازی فوق‌العاده جذاب در اکانت خود بصورت اورجینال و آنلاین / آفلاین لذت ببرید.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Need for Speed Heat Deluxe Edition”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای چک کردن موجودی و قیمت بازی‌هایی که روی سایت مشاهده نمی‌کنید به پشتیبانی سایت در تلگرام پیام دهید: GamePlaza_Support@ رد کردن