توضيحات بيشتر

راهنمای بررسی ریجن اکانت استیم: برای چک کردن ریجن از اینترنت شاتل استفاده نکنید، ابتدا وی پی ان و… رو خاموش کنین سپس برای دیدن ریجن به Account Details اکانت رفته و روبروی کلمه Country ریجن شما درج شده، اگر روی اکانت شما خریدی انجام نشده و یا ریجنتون رو ایران نوشته یعنی ریجنش آزاد هست و میتونید بازی رو در ریجن دلخواهتون بخرید در غیر این صورت مجبورید یا طبق ریجن اکانت خرید کنید یا جهت دریافت راهنمایی بیشتر به آیدی تلگرام GamePlaza_Support@ پیام دهید.

نحوه پیگیری سفارش: پس از خرید با اعلام شناسه سفارش به آیدی تلگرام GamePlaza_Support@ جهت فعالسازی و تحویل محصول در ارتباط باشید.

تحت شبکه: استیم | فعالسازی: توسط تیم گیم پلازا | زمان تحویل: ۳۰ دقیقه تا ۱۲ ساعت

 

استودیو Ryu Ga Gotoku Studio  یک بازی جدید را به تهیه‌کنندگی شرکت Sega منتشر کرده که دعوت‌نامه‌ای دل‌نشین به دنیای یاکوزاست. بازی Yakuza Like a Dragon برعکس عناوین پیشین که به زندگی Kazuma Kiryu می‌پرداختند و چالش‌های او پس از ترک گروه توجو را روایت می‌کردند، این‌یکی با معرفی شخصیت تازه‌ای به نام ایشیبان کاسوگا وارد می‌شود که پس از تحمل ۱۸ سال زندان، آزاد می‌شود و به دنبال پیدا کردن دوستان و آشنایان قدیمی‌اش می‌رود.بازی Yakuza: Like a Dragon نوآورانه است و تغییرات زیادی در مجموعه ایجاد می‌کند.. از جمله این تغییرات می‌توان به سیستم جدید در نبردها، صداپیشگی کاملا انگلیسی و بسیاری دیگر اشاره کرد. بازی Yakuza: Like a Dragon در نقش یک سافت ریبوت برای این مجموعه عمل می‌کند که اتفاقات پس از شخصیت Kazuma Kiryu را پس از بازی Yakuza 6: The Song of Life روایت می‌کند.شخصیت کاسوگا در بازی Yakuza Like a Dragon، فعال‌تر و پر جنب‌وجوش تر می‌نماید و فعالیت‌های بیشتری را به‌عنوان شخصیت اصلی در اختیار بازی باز قرار می‌دهد. داستان بازی پیش درآمدی مهم در سال ۲۰۰۱ را نشان می‌دهد.انواع مینی بازی‌های مختلف در Yakuza Like a Dragon دیده می‌شوند و می‌تواند شمارا مدت‌ها علاوه بر داستان اصلی، سرگرم کنند. این نوع بازی‌های فرعی یکی از ویژگی‌های سری بازی یاکوزا به‌حساب می‌آید و توسعه‌دهنده، به‌خوبی اهمیت آن را درک کرده است. سیستم مبارزه از نسخه‌های قبلی فاصله گرفته و شاهد یک نوع مبارزه گروهی با المان‌های نقش‌آفرینی هستیم. عوامل محیطی هم روی مبارزه تأثیرگذار هستند و برای نمونه، می‌توان از یک صندلی برای حمله به دشمن استفاده کرد یا چماق حریف را گرفت و روی سرش خراب کرد. این بازی موفق به دریافت نمرات بسیار خوبی از سوی منتقدان شده و بسیاری، المان‌های نوین بازی را تحسین کرده‌اند،با خرید سی دی کی اورجینال Yakuza: Like a Dragon از فروشگاه گیم پلازا می‌توانید از انجام بدون محدودیت این بازی فوق‌العاده جذاب در اکانت خود بصورت اورجینال و آنلاین / آفلاین لذت ببرید.

 

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Yakuza: Like a Dragon”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا برای چک کردن موجودی و قیمت بازی‌هایی که روی سایت مشاهده نمی‌کنید به پشتیبانی سایت در تلگرام پیام دهید: GamePlaza_Support@ رد کردن